Wednesday, October 03, 2007

03/10/07

Semalam sewaktu berjalan menuju ke fakulti mencari supervisor yg sudah lama tidak aku temui(rasa2nya baru 2 kali aku jumpa dlm sem ni),terlihat ramai siswa and siswi berjalan2 dan berbaris. Aku cuba la melihat2 dari jauh, ada petugas memakai baju merah+ putih persis pilihan raya umum!!!rupa2nya petugas pilihanraya kampus di tempat aku." awak dah mengundi?",ingin shj aku membalas xpe la,sy tinggal beberapa minggu je kat sini tetapi teringatkan pesanan semasa di Lab tadi,sape2 yg xmengundi akan memberi satu implikasi kpd soft skill nya,maka aku pun terus memasukkan baju ke dlm dan terus masuk line.

sampai giliran aku,aku menekan2 mouse beberapa kali di kerusi umum dan juga kawasan kemudian "klik" selesai. tak aku ingat nama sape yg aku tekan tadi.

piliharanya umum,macam tu lah...aku hanya lalu di tempat calon2 memberikan pidato umum. telinga kau dpt menangkap beberapa isu yg cuba dibangkitkan. lagu tu la,dr dulu lagi.....

teringat pilihanraya tahun lalu, calon2 junior punyalah baik2 belaka,kalo jumpa aku dan rakan2 aku yg senior yg lain punyalah tegur,siap boleh gurau2 lagi. bila dah pegang jawatan lalu tepi pun buat tak nampak.

Final projek aku dah makin siap...hujung minggu pulak dipenuhi dgn bengkel2 soft skill; negotiate skill la,emotional skill la,PR and bla bla....ada yg baru dan ada yg aku dah tau, but i learn more from that but pada aku hujung2 minggu tak sesuai la diadakan bengkel2.

chow~

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

me tumpang lalu jak bro..
selamat hariraya aidilfitri sementara syawal masih menjelma..

4:14 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home