Monday, November 12, 2007

12/11/2007

salam ke atas Nabi junjungan besar,

ruang waktu aku kira lama sgt untuk bergerak skrg dan mengembang. aku ingin tahu keputusannya,mengenai tesis yg aku hantar, baru shj aku menghantar beberapa helai appendix bagi mengukuhkan lagi tesis aku. namun aku kira aku menghantarnya pada masa yg tidak tepat,semasa paras kerasionalnya pada tahap yg rendah.ya,manusia ini pendapat dan pegangannya boleh berubah dlm sekelip mata,cuma setelah mencantingkan tanda pengesahan barulah dikira semuanya valid.

selama seminggu ini hari malam aku semacam mimpi2 ngeri.owh Tuhan hambamu yg hina ini bergantung kpd MU 100%,atau lebih dari itu. tak ade kuasa yg mampu menandingi kehebatan-MU.semalam aku sudah meminta restu emak di kampung semoga mendoakan aku.

aku akan pegang kalam-MU Tuhan.

fainnamaas us riyus ra,innamaas us riyus ra.kalimah fa dan in itu sungguh memberi makna pada aku Ya-Tuhan.

minggu2 paling getir aku-berilah kekuatan.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

salam...

wish u luck~
be strong...

2:27 AM  
Blogger ida_zy said...

salam

akak pun seram sejuk sekarang
dah dekat due date submit tesis
tapi supervisor masih x puas hati

sama2 la doa mendoakan
moga berjaya

5:03 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home