Tuesday, January 02, 2007

02/01/2007

THE StORRyTeLLeR-tO-bE
berak(Minta maaf jika entri ini menjengkelkan atau meloyakan)

Berak 1
ketika aku kusyuk membelek-belek buku, tiba-tiba perut aku memulas ingin mengeluarkan sesuatu, tapi seperti biasa aku akan tahan. prinsip aku biar sakit betul,nanti boleh buang semua. selang beberapa minit memang betul2 sakit, masa tu kelam kelibut capai tuala, tapi mana kunci?? punyala kelam mencari kunci bilik, habis satu bilik aku selongkar,rupa-rupanya kunci tersebut tersangkut di almari jek.
tema:tercari


Berak 2
aku tidak pasti apa yg menyebabkan perut aku memulas, mungkin kerana menyantap nasi impit bersama kuah kari semasa hari raya haji aritu kot. komposisi kimia yg tidak bersesuaian langsung ditambah dgn rembesan enzim perut membuatkan terjadinya pengembangan usus besar yg amat ketara.
tema: tersalah


Berak 3
aku cukup tak puas hati, di aras aku ntah mamat mana ntah terlepas buang di dlm tempat shower. mungkin terdesak sgt kot. PERHATIAN: bukan aku!!!! aku masih sempat membuang ditempat yg betul.
tema: terdesak


Berak 4
hari tu, semasa bekalan air terputus terdapat segelintir(seorg) siswi yg menyalat-nyalat najis di dinding dan di pintu tandas. Sumber: staff. tak tau la sama ada betul atau tak.mungkin kerana menunjukkan (menifestasi) rasa tak puas hati kerana tiada bekalan air kot. PERHATIAN: bukan aku kerana aku siswa dan semasa aku menyahtinja terdapat bekalan air.
tema:terseksa


Berak 5
semasa aku sedap-sedap duduk di dlm tandas (selalunya selama 20 minit), baru aku teringat sama ada aku dah mengunci pintu bilik atau belum. kuncinya sahaja yg aku bawak, menguncinya belum tentu lagi. terbantut proses aku
tema: tergendala


5 kisah dlm suatu cerita, mungkin bila digabung-gabungkan boleh menjadi cam cerita CINTA kot. durasinya mungkin kejap, jadi lebih sesuai untuk filem pendek(jika ingin dipindahkan juga ke dlm bentuk celluloid, adegan2 termenung bolehlah dipanjangkan lagi).dan jika ingin menimbulkan lagi kontoversi mungkin boleh diselitkan sedikit adegan pemuda(seorg bilal muda) membawa telefon berbimbit kemudian tiba-tiba berbunyi dan nada deringnya adalah ayat Al-Quran.
(sila bawa plastik jika ingin menonton cerita ini, kemungkinan besar anda akan muntah)


iklan: go to bmwshorties.com.my and find out how you can win Rm50,000 to make a short film and go to Cannes or Berlin.

Go on, then. Why are you still hovering over this posting?

hadis nabi:Tidak ada yg lebih patut bg dua org yg saling MENCINTAI kecuali nikah. (Ibni Majah), AQ

sekian...

3 Comments:

Blogger Unknown said...

menarik, walupun rasa nak muntah :D

7:22 PM  
Blogger abiumar said...

~tapi org yg kaya takde la pandai sgt..

Menjadi kaya dan pandai dua keadaan yang amat jauh berbeza... pilihlah pandai Insyaallah akan jadi kaya kot... hehe.

12:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

kena baca laju2 kasi cepat abis..kot baca pelan nnt terimagine plak..huhuukk

8:49 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home