Wednesday, November 15, 2006

15/11/2006

lg2 cerita lagi2....
"xtau la",keluh MPP yg memenangi kerusi fakulti kpd aku bila ditanya mengenai masalah air. "tapi aku balik lambat sket cuti sem ni sbb ada kursus kepimpinan",jelasnya lagi. aku tersenyum kelat.


"boleh la 'org-org' semua dah keluar dr kolej kediaman, cuba stay lagi,confirm memo berlambak, MPP ni kena kutuk kaw2 jek", kata ad bersungguh2 bila aku menceritakan peristiwa td walaupon aku xbersungguh.

cerita lain-lain...
i am outing, beli this and that. got new t-shirt billabong, and couple of books(biasalah lebih2 duit the end of dar semester).but to choose a rite wardorbe is more difficult rather than book.. after tat dropped at pizza hut for snack. when we want to pay at counter glimpse cam familiar person. owh rupa2nya staff UKK buat part time.we talk for awhile...


talkaboutbook
i dun know it is my habit or what,coz i always start read a book from last the pages. i don know why...but obviously i like to ask a question "apsal bley jadi camne?", so when i read a book from back i will ask the question from time to time.theoritically i like to ask. and my friend have a diff habit oso, he always ask "apsal ko suka baca jenis2 buku2 camne?"


cerita PSM...
kering otak nak buat proposal....better to zzzz...


p/s 1: byk sungguh cerita pendek, benarkah yg pendek lebih baik dr yg panjang?(member aku bertanya ttg fenomena filem pendek(sekerat??) skg.)

p/s 2: kdg2 pertanyaan membuatkan aku terdiam. Dan tidaklah kamu diberi pengetahuan kecuali hanya sedikit (Al-Isra:85)

p/s 3: sesiapa yg berbakat dlm perfileman boleh la buat filem pendek tema "pertanyaan". (tadi baru tonton rakaman video kwn aku "ala-ala film pendek, sebuah penceritaan dr atas motor, menarik kerna semua cerita dirakam dr atas motor, memerlukan pengawalan masa dan action secara tepat,molek sungguh pd pemerhatianku)~mat 'cemerlang' tentu suka ttg motor

note shah:
di suatu tempat lain, berlaku confontasi antara persahabatan dan kejujuran. seorg projek manager sanggup menggagalkan rakan sebantal dan semagginya dan membuatkan 4 org yg lain trpaksa extend setahun lagi.sepatutnya projek itu adalah mudah dan paling mudah mendapat markah tetapi menjadi episod duka bg 5 org trsebut. aku tidak menyebelahkan mana2 pihak, cuma aku fikir bagaimana KEADILAN yg beliau mahukan.aku hanya dpt mendengar masalah mereka. dan utk aku pula habuan utk semester ini adalah, utk tidak binding assignment bermakna anda di tolak 2%, dan jgn 'buat-buat' busy supaya test 1 anda tidak seteruk 26%~