Monday, January 08, 2007

08/01/2007

TerMenUNG

i am quite busy these 1,2 weeks lately. i still didn't meet my supervisor yet for my project sarjana muda.still, dont know whether she is based on engineering or mathematician field. this weekend dlm perjalanan pulang dprd pembentangan modul rakan siswa(yg kononnya akan dijadikan sekreteriat) dan juga sedikit pembentangan mengenai project JKM,JPK,JKP or whatsoever its called i got liltle bit tire in my mind. ini bukanlah disebabkan kursus tersebut, totally not.

Dr mula perjalanan pulang sampailah membawa ke tengah malam membuatkan otak aku runsing dan berkhayal perkara yg tidak pasti. soal kemanusiaan juga mungkin, erti kehidupan juga mungkin, erti kesempurnaan pengalaman juga mungkin. tetapi ia sekadar berlegar-legar dlm bentuk bayangan yg kabur dan aku gagal memindahkannya ke bentuk teks, permaknaanya tiada dlm teks. ia dimulakan (dirunsingkan) tatkala melihat berita kemasukkan pelajar ke darjah satu yg diriringi oleh ibubapa membuatkan sampai sekarang aku berfikir mengapa abah ketika di waktu itu meninggalkan aku di hadapan pagar sekolah membiarkan aku terkontang kanting mencari kelas sendiri~ dan dari persoalan itu ia bercambah kpd laras-laras persoalan-persoalan lain pula~ manusia jenis apakah aku ni??

bulan,
bintang,
bercahaya,
ku melankolik

1 Comments:

Blogger || iekabean || said...

This comment has been removed by a blog administrator.

8:29 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home