Thursday, March 05, 2009

06/03/2009

Goten Tag.
Minggu ini aku memulakan kelas intensif untuk bahasa Jerman dan itu sangat menyeronokkan. Walaupun duration hanya 2.50jam seminggu sekali untuk sekadar belajar basic bahasa Jerman aku kira memadai.

Memasak
Aku juga mulai memasak di rumah. Setelah bil. ahli rumah bertambah menjadi 4 orang maka ra material kelihatan bertambah murah. Sebelum ini 2 orang jadi kos raw material menjadi mahal. Antara masakan terawal, sambal udang,tempel, sayur campur dan telur. Gambar tidak dapat disertakan kerana kesemua kami berempat tidak mempunyai handpon berkamera.

Hati Aku
Aku ingin mencari sebuah buku hadiah untuk teman aku sempena hari istimewanya. Wang telah aku kumpulkan. Sebenarnya aku amat segan kerana apabila berjumpa ada sahaja buku yang diberikan kepada aku. Dia memang gemar untuk membeli buku, tatkala wanita lain sebuk dengan handbag LV,lipstik dan makeover, pakaian yang berjenama, minatnya hanya pada 2 perkara makanan dan juga buku. Berlainan dengan aku pula, selalu bergelut untuk memilih makanan yang murah dan berat hati membeli buku kerana kekurangan sumber kewangan( argh ini hanya alasan shj mungkin). Oh,mungkin sekuntum ros boleh dilekatkan bersama dikulit buku itu,nampak menarik juga.Tetapi apa tajuk buku tersebut?

4 Comments:

Blogger rastom said...

Lernst du deutsch? Sehr gut! Ich hoffe es geht immer leicht fuer dich!

9:08 PM  
Blogger me,myself n all around da world said...

genow..danke liebe mr rastom.ich weiss einfacher duetch.koenen sie dabei helfen ;)

7:58 PM  
Blogger Masy said...

ehem! ;) buku ape ye.. jap pk~

1:46 AM  
Blogger me,myself n all around da world said...

sudah kutemukan bukunya mas...ngeh he he

6:46 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home