Sunday, August 06, 2006

06/08/2008

after cut my hair i am browsing on-newpaper and scanning...

Demi Allah, isteri saya hanya satu, iaitu Nori binti Abdullah." (By God, I only have one wife and she is Nori binti Abdullah)
-mmail-
khairi said to clear his name after the rumours were said he marriage wi' Maya Karin.i believe him

"I borrowed the money; it's not my own money. I took a loan from those who sold me the shares(ECM Libra)
-nst-
borrow or not, ya still get the profit margin, aite?? but i still believe him


"Kalau hendak dicari hingga ke lubang cacing, carilah orang yang menjual Pusat Perubatan Pantai itu kepada orang bukan Melayu seperti mana yang berlaku... jangan main tuduh saya sahaja."
-utusan-
that not the answer bro.

note shah:
masa di sekolah rendah dahulu, biasanya kelas akan tamat pada jam 2 ptg. terasa sgt letih tetapi apabila sampai ke rumah semua itu hilang apabila melihat ikan kaloi kacukkan taiwan aku berenang2 di dlm akuarium. aku membelinya dr sebesar tapak tgn, memberinya makan dgn tangan, bella sgt suka menyambar tgn aku.sgt cantik berwarna oren kemerahan. tapi apabila aku memasuki sekolah menengah ia mati kerana kesilapan aku sendiri. kadang2 hidup kita selalu lupa perkara2 yg gembira, apa yg kita tumpukan hanya kesedihan. jadi,carilah kegembiraan yg kita telah ada.