Monday, November 06, 2006

06/11/2006

Sang Pencinta

Photobucket - Video and Image Hosting

sudah ku daki gunung tertinggi
hanya utk mencari dimana dirimu
sudah ku jelajahi isi bumi
hanya utk dpt hidup bersamamu
sudah ku harungi laut samudera
hanya utk mencari tempat beradu mu
tp semakin jauhku mencari
cinta semakin aku tak mengerti


mungkin ku temui cinta sejati saat aku hembuskan nafas terakhirku
mungkin cinta sejati mmg tak ada
jgn cerita kehidupan ini

(Dewa)

p/s: gd luck to eveybody who take a examination now...may Allah bless yal.


note shah:
aku tersinggah di lab sewaktu balik dr fakulti.dlm seminggu ini puas aku berusaha utk menemui lecturers yg kebanyakkannya seakan bersembunyi di masa-masa "study week" ini. niat utama adalah utk melihat email dan juga fs dan secara tidak sengaja aku "mengupdate"blog ini sewaktu membaca berita mengenai palestin di utusan~