Saturday, October 25, 2008

25/10/2008

daya penumpuan aku semasa membaca amatlah sekejap,mudah terganggu dan kesimpulannya adalah dan amatlah teruk(sila sesiapa ingin memberi tips boleh titipkan kpd aku ya). lalu aku berjalan-jalan dan mencapai majalah milenia di rak perpustakaan, artikel yg pertama aku baca adalah mengenai "student power" dan ilmu yg terkurung oleh wan ahmad fayhsal. aku tidaklah sgt mengenali beliau, tetapi boleh tinjau di blog beliau sosialis kanan(meski aku tidak bersetuju sepenuhnya tatkala beliau mengkritik betapa falsafah perlu diajari dan direncamkan di dlm gerakan islam (baca : usrah & tarbiyyah))

aku kira point utama artikel beliau adalah perlu ada perbezaan antara initipati ilmu dan maklumat oleh aktivis pelajar dan dakwah/daie.bolehlah dapatkan majalah milenia oktober 2008.

sekian.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home