Monday, October 20, 2008

20/10/2008

sudah banyak tangisan yg ku berikan padamu. menangis tanpa lagu dan tanpa bersebab. tangisan yg sukar aku ungkapkan maksudnya. kadang kala ia mengiringi tidurku, terbawa-bawa sehingga mimpi, di dlm solatku. aku bukan angau, tetapi aku terharu di atas belas ehsanmu,jika aku takut menggelarkannya kasih sayang...................

assalamualikum,enta sehat?

waalaikumsalam, alhamdullilah ana sehat, enti?kerja macam mana?

alhamdullillah.okay semua.

sy rasa, sy tak sesuai dgn awak.

jika dunia aku itu hanya ada hitam putih,maka dunia kamu itu umpama pelangi.

mengapa awak tidak berterus terang dengan sy yg awaksudah menghafal hampir separuh Al-Quran?

awak, menghafal itu mudah tetapi mengekalkannya itu amat payah. Yg penting bukan berapa byk ayat yg dihafal tetapi berapa byk ayat yg kita amalkan.sy sengaja tak mahu beritahu kpd awak

aku sentiasa tersenyum bila teringatkan kamu, seperti seluruh nyawaku bergantung kpd nafas kamu.

awak, sy kenal ramai kawan yg pandai agama, sy kenal kawan yg hafiz al-quran, sy ada kawan yg menjadi doktor, sy ada kawan yg gajinya 3,4 kali lebih byk dr sy...awak mahu?

ye ke, tolong carikan sy yg hensom2, yg kaya-raya tau.(dia ketawa).

jika istilah jahat itu tidak wujud, maka mungkin nama aku ini sudah cukup diberi sempenanya.

sy tidaklah baik, ilmu agama tak cukup. dahulu sy sgt jahat. awak tak kenal sy dahulu.

yg penting kita looking forward. sy nak kenal dengan awak skrg, sy xpeduli dgn awak yg dahulu.kita sama2 berubah dan beramal.

jika jiwaku ini hadiah berharga, akan aku serahkan segalanya hanya untukmu.

kita sudah berjanji akan menyerahkan dan mewakafkan diri dan jiwa kita berdua pada agama ini.

semoga allah sentiasa merahmati.segala amal dan perlakuan kita di dunia ini moga jadi ibadah.

teman, jazakallah kerana kamu mengutip sy dari lembah kehinaan.

sy tak nak tahu berapa byk wanita yg sudah awak kenali, tetapi sbg org islam kamu harus menjaga batas-batas agama. mintak ampun pada Allah,bukan sy.

Pada agama ini aku menyerahkan segalanya,

awak,sebagai lelaki awak harus berani nyatakan dan suarakan keinginan hati awak. katakan bahawa sy ini calon diri awak.

tapi sy lemah dan terlampau rendah diri bila berhadapan dgn mereka-mereka itu. dgn mak awak haritu pun sy dok control-control shj

ingat awak lelaki!!sy sudah mulakan, skrg tugas awak!!

Pada setiap daerah di Palestin kita berazam utk berbakti, atas nama agama kita mengikat janji.

awak jgn lupa jaga diri,jaga mata tu sket.jgn pandang perempuan lain.

sy akan tundukkan mata...tetapi jika perempuan seksi itu lebih rendah dari sy dan sy akan mendongak jika dia lebih tinggi dari sy,haha...

awak, sy serius ni.

sy pula hampeh.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home