Sunday, November 23, 2008

23/11/2008

Yoga diharamkan,
Pengkid diharamkan,
Dan ummah hanya mendengar,
Mendengar dengan penuh dungu,
Tanpa penyelesaian.

Oh tuhan, mengapa bijak pandai agama hanya pandai menghukum. mengapa mereka tidak sama-sama bergelumang dengan kehidupan masyarakat untuk mencari jalan penyelesaian di atas keruntuhan jiwa ummah ini.

Umat ini amat merindui sentuhan yang penuh berakhlak dari hamba-hamba-Mu yang bertakwa.Sentuhan nurani yang menyampaikan bahawa tuhan itu Esa, akhirat itu pasti,cinta itu hakiki,kita bersaudara.Umat menagih cinta dari mu wahai para insan yang bergelar ulama'.Menangis la untuk kami, belailah kami wahai pewaris para nabi kerana syurga itu adalah pasti.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Soon to come:

1. swimming in a public swimming pool is haram coz berlanggar2 bontot laki dan pompuan, islam dan kapir. That goes for Pantai MOrib and Port Dickson too!

2. practising gi qong and tai chi pun haram coz ada unsur2 memesongkan aqidah dan ada Buddhist culture in it.Haram main ping pong juga, sb bping pong berasal dari negara China!

3. minum root beer itu haram sbb ada 'beer' dlm that word. Akan menggalakkan umat Islam menghalalkan yg haram. That goes for ginger beer too!

Yup! That's what our National Fatwa Council is up to!And sad to say, kita porang Islam ni selalu di pull down by our fellow Moslems and not those from other religions.

The whole world is laughing at us for this edict on yoga. But do we care!

9:40 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home