Sunday, December 21, 2008

22/12/2008

Aku menerima ucapan personal Selamat Hari Natal dan juga selamat tahun baru oleh rakan sekerja aku di europe.Walaupun tidak pernah bersua muka hanya berbalas email dan telefon tetapi aku kira ini ucapan hari natal terbaik yang pernah aku terima. Selama berbulan-bulan ini aku mengusahakan projek di satu modul dan bertukar-tukar method adalah salah satu keperluan dalam memastikan hasil kerja memuaskan dan tepat. Walaupun kadang-kadang nada di dalam email semacam marah,suka dan sebagainya begitu juga nada percakapan di dalam telefon, dalam 100 patah mungkin aku hanya memahami 40 patah perkataan, begitu juga dia.

Beberapa hari nanti adalah hari Natal, umat kristian akan menyambutnya. Aku Cuma mengharapkan mereka menyambutnya dan belajar sesuatu dari kitab injil bukan sekadar suatu tradisi pesta.Untuk dunia yang lebih baik maksudnya.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home