Tuesday, December 23, 2008

24/12/2008

Kesilapan waktu lampau memang selalu menjadi pengacau jiwa dan minda kita. Mungkin kesilapan jika kita lakukan seorang makanya kita seorang yang tanggung, tetapi bagaimana jika kesilapan itu dilakukan bersama-sama dengan atau dilakukan kepada pihak kedua,ketiga. Memang menghantui,malah perasaan bersalah( bukan pada dosa)tetapi perasaan bersalah kepada pihak-pihak itulah.Huish...aku dah rasa kifarah dia sekarang. Yang dapat aku lakukan adalah berdoa yang terbaik untuk semua orang.Semoga tuhan memberi hidayah dan rahmatnya kepada mereka dan aku.Itu sahaja yang dapat aku lakukan, disamping kata-kata semangat.

Aku sentiasa respek kepada rakan-rakan wanita yang berhijrah dari freehair kepada pemakaian tudung dengan sempurna.Aku tau memang susah untuk menerima cakap-cakap dari manusia-manusia di sekeliling.Aku sentiasa percaya setiap saat yang berlaku adalah dari tuhan untuk hambanya, terpulang bagaimana kita menerimanya.

1 Comments:

Blogger BaBbliNg BaR0nNESs said...

Salam...

susah sbnrnya nk tka dr freehair ke menutup nih. (my own xperience)

tgkla si Siti dr dlu nk cba ttup penuh, tp bnyk dugaan.

Doakan wanita2 ini dpt rahmat dan hidayahNya, bukn dkutuk dn dicerca.

my blog:
http://toughfighter.blogspot.com/

1:53 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home