Friday, January 30, 2009

30/01/2009

Aku tersangatlah lemah, flu dan sakit tekak sepanjang hari. Ditambah pula untuk memakai bunny sut untuk beberapa jam, sangat menyeksakan. Mungkin ini adalah untuk mencuci dosa-dosa kecil,kifarah terhadap perkara-perkara yang lepas. Balik-balik pejabat aku terus tertidur untuk sepanjang petang.

Aku sebenarya cukup kagum dengan seorang kawan aku, dia akan sentiasa melayan kerenah kawan-kawan, menjawap segala pertanyaan dari orang lain dengan bersungguh, dan senyum sepanjang masa sakitnya. Sungguh aku tak terdaya untuk begitu, apabila aku sakit orang disekeliling aku dengan mudah mengesan kelembikkan aku. Sungguh akju tidak sopan dan tidak gentle dalam perhubungan sesama manusia ketika sakit.Perlu diubah.

Aku ingin berehat bersungguh-sungguh esok(sabtu), mencuci kereta yang sekian lama tidak bercuci, dan ingin menghabiskan bacaan aku.

3 Comments:

Blogger rastom said...

shah, saya baru sangat sembuh. Harap by now dah okay kot?

2:33 AM  
Blogger BaBbliNg BaR0nNESs said...

Assalammualaikum
hope dat ul recover fast.
im having nearly d same thing, headache's, flu, sorethroat
(note to myself- sakit itu satu ujian n nikmat)
here's wishing His blessings always wit u.

6:58 PM  
Blogger me,myself n all around da world said...

still ada batuk-batuk manja lagi.Minggu yang memenatkan melayan sakit,hehe...

babling,
syafakallah. syukran

7:34 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home