Tuesday, December 30, 2008

31/12/2008

Azam tahun baru maal hijrah.

Pertembungan antara nilai Negatif.
Ini yang paling aku takutkan.Jika aku silap di masa yang lampau,aku tidak kekok untuk mengaku kesilapan dan memohon maaf dan ampun.Aku akan menjawap jujur jika orang lain bertanya tentang kisah silam aku,paling tidak pun aku akan diam.


Semacam takut pada bayang-bayang sendiri bukan?Tanya sahaja 2 org puteri cantik di kelas aku dulu dengan pelbagai gelaran.Bila diungkitkan selama mana aku hidup ini tiada apa pun suatu nilai yang aku bawa sehingga sekarang.

What dazzle thing about me?
Aku sepi tanpa ada apa-apa.

Hidup memang tidak selalunya indah, dan aku selalu tidak mengerti.Aku mahu hidup biasa-biasa sahaja.Semoga tahun baru ini semuanya baik-baik belaka.

Pesan seorang teman. Asalkan tuhan sayang dan suka itu sudah cukup buat hidup kita bermakna.

1 Comments:

Blogger chiku the chucuru said...

selamat tahun baru...

12:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home