Monday, January 19, 2009

21/01/2009

Apa career impian anda?

Tempat pertama adalah mathematician,diikuti actuary dan seterusnya statitician.
Dulu cita-cita aku memang ingin menjadi mathematician.Jika tidak silap borang penilaian aku semasa sekolah menengah semuanya aku letak mathematician.Kemudian aku hilang punca dan arah semasa di matrik, mula dilanda materialistik, aku tukar kepada engineer. Kemudian setelah hampir-hampir aku ingin tamat pengajian aku memilih ingin menjadi petroleum engineer(ditempat ke-21).

Sekarang aku buat industrial engineer( ditempat ke 49),Plans for optimum use of facilities and personnel to improve industrial efficiency.

Aku memang merindui mathematic.

http://www.careercast.com/jobs/content/JobsRated_Top200Jobs

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home