Tuesday, July 21, 2009

Penantian

It's took hour and half to write something here. Oleh kerana kelembapan komputer dan juga beberapa halaman webpage yang mempunyai gambar-gambar yang terlalu banyak malah tidak perlu maka proses untuk menggunakan komputer lebih daripada keperluan, no value added at all.Aku sering berpikir mengapa sesetengah webpage begitu bijak menyusun susun atur maklumat dan juga gambar-gambar di dalam webpage mereka.

Aku mempunyai masalah untuk menunggu dan aku mempunyai masalah untuk ditunggu juga. Aku cuba untuk memahami diri aku.

1) Ia mengambil masa 6 tahun untuk mengakui bahawa perlaksanaan PPSMI adalah gagal.
2) Entah berapa lama lagi untuk menunggu laporan daripada badan berkanun dan jabatan di dalam kerajaan.
3) Waiting time di dalam beberapa urusan kehidupan sepatutnya dapat di eliminate kan sama sekali.
4) Dan aku tidak tahu mengapa wujudnya traffic light dan terpaksa beratur di tempat yang sama sekali tidak perlu beratur.
5) Berapa lama lagi masa diperlukan untuk PAS hendak paham mengapa rakyat menyokong mereka.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home